dinsdag 6 april 2010

Knoflook

Vandaag met Irv naar de tuin geweest op een mooie lentemiddag. Irv heeft hard gewerkt met het prepareren van de bedden.

Terwijl Irv aan het spitten was heb ik me bezig gehouden met het onkruid om de fruitbomen. Een dikke laag compost onder de bomen om ook in de toekomst van fruit te kunnen genieten.
Uit de muurbloemen heb ik de bevroren onderdelen geknipt zodat het geheel er wat ordentelijker uit ziet. Net zoals de majoraan, die nu weer kaal en fris zonder uitgebloeide stengels verder kan groeien. Ik stoorde ondertussen wel een dikke hommel die zijn holletje opzocht tussen de majoraan, hopelijk blijft hij nog even.

In het laatste bed, dat net door Irv was 'opgemaakt' heb ik knoflook geplant. 5 bolletjes knoflook leverde bijna twee rijtjes tenen op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten