dinsdag 15 maart 2011

Maart doet het goed

Het is al weer enkele dagen heerlijk weer. Gisteren ben ik naar de tuin geweest. Ik had met Ian afgesproken, hij gaat Irv vervangen. Ik moet hem nog een beetje inwerken. Hij is aan de slag gaan met de bedden te egaliseren. Het is heel netjes geworden.

Ik heb de forsythia er uit gesloopt. Een stek gezet waar vroeger de perenboom stond, de rest gaat naar het kringloopcentrum, en zal netjes tot compost verwerkt worden.
De volgende keer zal ik het stuk waar de forsythia stond weer netjes glad trekken en de boel klaar te maken voor de bloemen deze zomer.
Ook al zijn ze gerooid, de forsythia bloeit vrolijk verder

Op zoek naar biologische zaden is het me niet gelukt ze in een winkel te kopen, het wordt dus toch bestellen via internet. Ik had gehoopt ze op de biologische Noordermarkt te kunnen kopen, maar de zaden keus was minimaal.
Ook de aardappels zal ik snel bestellen, kunnen ze goed voorkiemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten